Aquest es el meu blog on posaré les activitats de l'assignatura Visual i Plàstica de 4rt de la ESO

Licencia
Llicència de Creative Commons
vipfmalbahernandez està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons

martes, 26 de febrero de 2013

Desafiant el costat esquerra del cervell


1. Explicaciò de l'activitat
Aquest dibuix consisteix en dibuixar de l’inrevés el retrat d'Igor Stravinsky, per Pablo Picasso. Per fer aquest treball hem d'estar relaxats, sense atabalar-nos massa i no podem girar el paper de la mostra. T’has de fixar molt en les línies, has d’enllaçar-les per a que al final el dibuix et quedi bé.
El que es tracta amb aquest dibuix es desconnectar el costat esquerre del cervell (amb el que fem la majoria de les coses) i pensar amb la part dreta del cervell. Si aconsegueixes deixar de pensar en el que estàs dibuixant es que has aconseguit desconnectar el costat esquerre del teu cervell!
 2. Imatge Donada
Pablo_picasso_-_portrait_of_igor_stravinsky
Títol: “Retrat I.Stravinsky “
Autor: Pablo Picasso

3. La meva imatge
Amb aquesta activitat no vaig aconseguir desconnectar el costat esquerre del cervell, vaig estar tota l'estona pensant en el que estava dibuixant. L'activitat m'ha agradat perquè és una cosa nova que mai havia fet i trobo original això de dibuixar amb la imatge del revés. Quan estava fent el dibuix pensava que m’estava quedant millor, creia que el cap i la cara m'havien quedat millor. Quan li vaig donar la volta hem va sobtar que m’hagués quedat tan gran el cos i tan petit el cap. Però en general crec que m'ha quedat bé.

No hay comentarios:

Publicar un comentario