Aquest es el meu blog on posaré les activitats de l'assignatura Visual i Plàstica de 4rt de la ESO

Licencia
Llicència de Creative Commons
vipfmalbahernandez està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons

martes, 26 de febrero de 2013

2. La Dansa


La Dansa és una obra on surten cinc persones en rotllana donant-se la mà. Primer vam copiar el dibuix a llapis en la làmina i després el vam pintar amb temperes.

FITXA TÈCNICA:
-Títol: “La Dnasa“
-Autor: Henri Matisse
-Any: 1909
-Dimensions: 260 cm d’alt per 389 cm d’ample
-Tècnica: pintura a l’oli sobre lienzo
-Estil: Fauvisme
-Génere:
-Localització: Museo del Hermitage, San Petersburgo,  Rusia.

Procés:
Primer vam copiar el dibuix a llapis en una làmina.
2012-10-02_14
Pas a pas, vam anar pintant. El primer color que vaig fer jo va ser el verd del terra.
2012-10-08_18
Aquesta imatge mostra el dibuix quasi acabat.

Resultat:
2012-10-08_19
Opiniò personal:
Aquesta activitat m'ha costat bastant perquè dibuixar i pintar tants detalls és molt difícil. M'ha quedat pitjor del que m’esperava, però no crec que estigui malament. No he aprés res que no sapigués perquè l'any passat vam fer molta pintura i ja tinc una mica de practica. També m'agradaria fer alguna làmina semblant aquest any, però amb més varietat de color.
En general l'activitat m'ha agradat perque ha sigut entretinguda.

No hay comentarios:

Publicar un comentario