Aquest es el meu blog on posaré les activitats de l'assignatura Visual i Plàstica de 4rt de la ESO

Licencia
Llicència de Creative Commons
vipfmalbahernandez està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons

martes, 26 de febrero de 2013

4. Avatar analògic


Descripció:
Hem estat aproximadament un mes fent aquesta activitat. Primer vam haver de fer una làmina amb la gama de grisos (a llapis grafit, a puntets o a línies) per guiar-nos al fer la nostra cara.
Vam imprimir una foto de la nostra cara de mida DinA4 i la vam calcar. Seguint les tècniques que tocaven vam fer un retrat de la nostra cara.
Procés:
Làmina 4. Vam fer la graella que contenia 3 files amb 8 quadrats i cada fila l’omplíem amb la tècnica que tocava.

2012-11-27_15

Làmina 5. Vam utilitzar la tècnica del llapis grafit, en la meva opinió la més fàcil de fer.

2012-11-18_19
2012-11-19_20

Làmina 6. Vam utilitzar la tècnica dels puntets, bastant difícil ja que si t’equivoques no ho pots esborrar.
2012-12-03_18
2012-12-07_19

Làmina 7. Vam utilitzar la tècnica de les línies, és la que m’ha semblat més difícil. Primer vam haver de fer una proba de les línies en un full apart, per practicar i decidir quin tipus utilitzaríem.

Resultat:
2012-11-27_15
Làmina 4. No hem va semblar molt difícil de fer. Les dues primeres files hem van quedar molt millor que la última.


2012-11-12_18

Làmina 5. Personalment crec que és la que millor m’ha quedat i la que he trobat més fàcil de fer.

2012-11-21_19

Làmina 6. Aquesta hem va costar més ja que al ser a bolígraf, no es podia esborrar i crec que alguns trossos de la cara hem van quedar amb massa puntets.

2012-12-10_09
Làmina 7. Aquesta la vam fer amb retolador, això va fer que el treball fos molt més difícil. Trobo que no m’ha quedat tant bé com les altres i aquesta es la tècnica que menys m’ha agradat.

Comentari: 
 Aquesta activitat m’ha agradat molt ja que crec que en general els dibuixos m’han quedat bastant bé i perquè a mi m’encanta dibuixar. La tècnica que més m’ha agradat ha sigut la del llapis grafit. Amb
Aquesta activitat he aprés a perfeccionar les tècniques i això m’ha semblat interesant. Aconsellaria fer aquesta activitat en altres cursos ja que és entretinguda i els resultats poden ser molt satisfactoris.

No hay comentarios:

Publicar un comentario