Aquest es el meu blog on posaré les activitats de l'assignatura Visual i Plàstica de 4rt de la ESO

Licencia
Llicència de Creative Commons
vipfmalbahernandez està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons

martes, 26 de febrero de 2013

3. Avatar


Descripciò:
Fent aquesta activitat hem estat 5 dies treballant a l’aula amb l’ordinador. Per fer els avatars hem utilitzat diferents programes d’internet. Cada programa tenia caracteristiques diferents, alguns tenien moltes opcions per escollir i d'altres no tantes. Hi havia alguns basats en series de televisiò que eren molt interesants.
Avatarpersonatge virtual definit amb els trets individuals escollits per un/a internauta” Tret de Wikipedia
Procés:
  
Mii_wii


Avatar 1. Aquest avatar estat basat en els Mii de la consola Wii. No m’ha agradat gaire perquè no s’assembla molt a mi i queda molt sos.
Obama
Avatar 2.   Aquest esta basat en els programes electorals d’Obama. En aquest programa vaig haver de elegir una foto meva, i el programa et posaba els colors. També podies elegir la paraula, jo he posat “Courage” perquè m’agrada molt. Font:Obama 

Avatar_manga_manga_movie_maker_2

Avatar 3. Aquest és el que més m'ha agradat, tenia moltes opcions per escollir i queda molt bonic. Penso que s’assembla a mi. L’he fet amb el Anime Face Maker 2

Photoface
L’avatar 4 no m’ha agradat gaire perquè queda igual que la foto que dones però amb els ulls grans. A l’aplicació queda millor perquè pots moure la cara i fer que et miri. L’he fet amb el PhotoFace

  
Popart5ce4334e5fae87157c782601fbe9e7b7dc5aee5b
L’avatar 5 m’ha agradat, has de donar una foto teva i el programa canvia els colors originals fent que quedi com el PopArt. Font: PopArt


Yourfacemanga

L’avatar 6 es un dels que més m’han agradat, ja que tenies moltes opció de cabell, roba, colors... L’he fet amb el yourfacemanga

Www

L’avatar 7 m’ha semblat molt graciós perquè esta ambientat en la sèrie South Park. També tenia moltes opcions per caracteritzar l’avatar. Font: SpStudio

Unique

L’avatar 8 no m’agrada llens, perquè no s’assembla a mi ja que el programa no tenia moltes opcions per escollir. L’he fet amb el programa Unique

Resultat:

Avatar_manga_manga_movie_maker_2
He escollit aquest avatar perquè m’agrada l’estil del programa i trobo que s’assembla a mi. L'he fet amb l' Anime Face Maker 2 

Comentari:
Fer aquesta activitat m’ha agradat perquè he aprés a fer avatars online i ha estat entretingut. No repetiria l’activitat perquè ja hem aprés i crec que fer-ho una altra vegada seria molt monòton. La única dificultat que he tingut en fer els avatars és que en alguns programes hi havia poques opcions per caracteritzar el avatar. Crec que m'ha quedat bé el treball perquè alguns s'assemblen a mi.




No hay comentarios:

Publicar un comentario