Aquest es el meu blog on posaré les activitats de l'assignatura Visual i Plàstica de 4rt de la ESO

Licencia
Llicència de Creative Commons
vipfmalbahernandez està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons

martes, 26 de febrero de 2013

5. Avatar analògic: taca


Descripció:
En aquesta activitat vam agafar la foto que vam utilitzar per als altres autoretrats i la vam editar amb el programa Picmonkey, fent que la cara quedés molt contrastada en color blanc i negre.
Procés:
Jaswe
2012-12-15_11
Normal 0 21 false false false CA X-NONE X-NONE Primer vam editar la foto amb el Picmonkey, a l’apartat “exposure” del programa. Vam ajustar els colors i ja editada la vam imprimir. Vam calcar la cara a partir de la foto contrastada, creant una gran taca negra amb la forma de la nostra cara. Per pintar les taques negres, vam utilitzar retolador (en el meu cas) o temperes.

Resultat:
2012-12-15_11
M’ha agradat molt el resultat, trobo que és l'autoretrat més fàcil i el més ràpid.

Valoració:
M’ha agradat molt l'activitat perquè és fàcil i ràpida de fer i els resultats poden ser molt bons. El que he aprés en aquesta activitat és a utilitzar el Picmonkey i a utilitzar aquesta tècnica dels contrastos. Per totes aquestes coses, jo crec que seria interessant fer l’activitat en altres cursos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario